About سکه بخریم بهتره یا طلای آب شده

Wiki Article

مهم ترین مواردی که می توان تحت عنوان مزایای خرید طلای آبشده برشمرد به شرح زیر می باشند:

ورود رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟ ورود با رمز عبور یکبار مصرف

به خصوص سکه‌ی گرمی بازدهی بیشتری نسبت به دیگر انواع سکه داشته است. بنابراین با توجه به آمارهای به دست آمده از مطالعه‌ی رفتار سکه، می‌توانیم بگوییم که سرمایه‌گذاری بر روی سکه تمام بهار آزادی و سکه امامی سود کمتری در بازه‌ی زمانی کوتاه‌مدت دارد.

به‌دلیل غیرقابل‌استفاده بودن این زیورآلات‌، طلافروش‌ها بعد از خرید آن‌ها را آب می‌کنند که به‌ آن طلای آبشده می‌گویند و معمولاً به شکل قطعات مکعبی تبدیل و به فروش می‌رسند.

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

اولین پرسشی که باید به آن پاسخ دهیم این است که طلا برای سرمایه‌گذاری بهتر است یا سکه؟ برای پاسخ دادن به این سؤال چند فاکتور مهم و اساسی وجود دارد که باید در نظر بگیریم:

هر دو انتخاب خوبی می‌تونن باشن، ولی بستگی به هدفت و شرایطت داره.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز read more علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین سکه و طلا نسبت به بازار ارز وضعیت ایمن‌تری برای سرمایه‌گذاری دارد. چرا که به دلیل داشتن قیمت جهانی خیلی تحت تاثیر عوامل سیاسی قرار نمی‌گیرد.

برای جلوگیری از قاچاق، قیمت طلا در بازار داخل ایران باید متناسب با بازارهای بین‌المللی باشد؛ اما در بازار سکه به دلیل ضرب سکه‌ها در ایران، چنین محدودیتی نداشته و امکان افزایش قیمت آن نیز وجود دارد. بنابراین سود حاصل از سرمایه گذاری بر سکه نسبت به طلا می‌تواند بیشتر باشد.

گلدیکا یک فروشگاه اینترنتی خرید و فروش طلای آب شده است که این طلا را بدون اجرت و مالیات به‌فروش می‌رساند. در گلدیکا محدودیت‌های بازار سنتی یا بورس برداشته شده است و شما به‌صورت آنلاین در تمام ساعات شبانه‌روز و حتی در روز‌های تعطیل می‌توانید به قیمت طلای آب شده دسترسی داشته باشید و خریدتان را انجام دهید.

قیمت شمش طلا به خاطر دریافت اجرت بیشتر است، اما از طرفی امکان تقلب در فروش آن نزدیک به صفر است.

بنابراین در صورتی که می‌خواهید سود بیشتری از سرمایه‌گذاری خود کسب نمایید، طلای آب‌شده گزینه بهتری است.

اما خرید این طلا باید بادقت انجام شود تا در دام کلاهبرداران قرار نگیرید.‌ برخی از مهم‌ترین نکات خرید طلای آب شده عبارتند از:

Report this wiki page